10 ANYS INTERMEDIA2022-03-25T08:52:07+01:00

10 Anys Intermedia

• 10 anys

Fundació Intermedia – 10 Anys de Compromís amb l’ocupació

Intermedia és una fundació sense afany de lucre originada per l’aliança entre Fundació IRES, Fundació Surt i Suara Cooperativa. Creada l’any 2012 amb el compromís de treballar per a la millora de l’ocupació de les persones, especialment d’aquelles que es troben en situació de vulnerabilitat social i laboral, aquest 2022 l’entitat celebra 10 anys de trajectòria en el tercer sector. Una dècada en la qual l’organització s’ha anat adaptant als canvis socials, donant resposta en cada moment a les necessitats emergents.

Història

Fundació Intermedia neix l’any 2012 fruit d’una aliança entre 3 organitzacions:                                             Suara Cooperativa, Fundació Surt i Fundació IRES

Constituïda el 1969, la Fundació IRES treballa en l’atenció integral a les famílies en situació de vulnerabilitat a través d’un ecosistema de programes sincronitzats que ofereixen un acompanyament social, psicològic i educatiu en un mateix territori.

SURT és una fundació sense ànim de lucre que treballa per fer efectius els drets econòmics, socials i culturals de les dones i erradicar les discriminacions per raó de sexe promovent l’equitat de gènere, l’apoderament de les dones, la seva autonomia i el seu lideratge.

Suara és una cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre amb més de 4.000 professionals i més de 35.000 persones ateses. Un referent en l’atenció a les persones, avalat pels seus 40 anys d’experiència gestionant més de 230 serveis i equipaments en els àmbits dels serveis socials, l’atenció a la dependència, el benestar i la salut, l’educació, inserció, l’ocupació i el treball, entre d’altres.

10 Anys en imatges

10 Anys – 10 lletres – 10 conceptes

Dins el marc d’accions de celebració dels 10 Anys Intermedia, es vol fer un recorregut a través de 10 conceptes considerats clau en el dia a dia de l’entitat. 10 paraules que fixen el compromís d’Intermedia amb els valors de la institució.

Amb la paraula Intermedia sempre al centre, es dedicarà cada mes de 2022 a un concepte de vital importància per a Intermedia, donant veu tant a treballadores com a participants dels programes de l’entitat, empreses i clients amb qui col·labora.

El concepte per iniciar aquest relat dels 10 Anys és OCUPACIÓ.

Una ocupació que sigui de qualitat, una oportunitat real perquè les persones construeixin projectes de vida estables, alhora que aporti el capital competencial necessari a les empreses per respondre als reptes i necessitats que han d’afrontar.

Ocupació