Els participants del programa Jo Puc +30 +45 del punt d’actuació d’Intermedia del Prat de Llobregat van assistir el passat 20 de desembre a una xerrada de l’empresa de serveis de telemàrqueting Emergia. Durant aquesta trobada, van poder conèixer el funcionament del lloc de treball d’un teleoperador i les diferents tipologies de call center que hi ha, així com el comportament i la filosofia de servei de l’empresa envers els seus treballadors.

Aquest projecte de la Fundació Intermedia, que forma part dels programes de Serveis Socials de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, pretén crear un itinerari d’integració sociolaboral a persones aturades majors de 30 i de 45 anys. El principal objectiu de la xerrada va ser donar a conèixer el sector i veure les motivacions i interessos dels possibles participants pel curs de teleoperadors/es, que Intermedia vol inserir dins el programa a partir d’aquest any 2017.

Amb la seva visita, Emergia també ha volgut presentar el seu model de gestió, enfocat a les necessitats dels seus clients i al desenvolupament del concepte Customer Experience. Així mateix, Emergia ha oferit als participants del programa la possibilitat d’inscriure’s a les seves ofertes, per tal que puguin optar a realitzar la formació interna de l’empresa.