Intermedia va participar el passat 30 de maig a la 6a edició de Fira Vida, la Fira d’Entitats de Campclar (Tarragona). Hi va oferir un taller per donar a conèixer la importància de les competències en el procés de recerca de feina.

Durant tot el matí, el Casal Cívic de la Generalitat de Catalunya, al barri de Campclar, va ser l’espai de trobada de les entitats del barri, que van donar-se a conèixer, van mostrar el que fan, i van reunir-se per trobar possibles sinergies entre elles. Els actes van incloure una batucada i una cercavila a càrrec de la Colla Gegantera de Ponent i la Batucada Engrescats.

La Fundació Onada, la Mancomunitat Francolí-6 i Fundació Intermedia van organitzar una xocolatada abans dels tallers creatius que van permetre conèixer les diferents activitats que porten a terme les associacions del barri: diables, maquillatge artístic, taller de joguines, dolços i té; taller de càpsules de cafè o de titelles són algunes de les activitats que es van mostrar al Firavida.

La sala d’actes va ser durant tot el matí un escenari de diferents disciplines: aeròbic amb l’Associació Shourouck, karaoke i balls en línia amb l’Associació de la Tercera Edat, i ball country amb l’Associació Temps Linedance, que van precedir la cloenda de foc i gresca de la fira d’entitats.

Firavida va néixer de la iniciativa de la Comissió de la Dona de Campclar, i està organitzada per les entitats del barri, entre les que es troba la Fundació Intermedia, i amb la col·laboració, entre d’altres, de l’Ajuntament de Tarragona i el Departament de Benestar Social i Família.