Les participants del Punt Formatiu Incorpora del curs de Dependentes de Fleca i Degustació de la Fundació Intermedia a Barcelona van rebre a principis de juny la visita de la Fundación Quiero Trabajo. Durant la sessió, les participants van ser assessorades i van poder obtenir les claus per a la preparació, el desenvolupament i el tancament d’una entrevista laboral, que és la part més decisiva del procés de selecció de personal i de la posterior inserció professional.

La Fundación Quiero Trabajo ofereix assessorament i suport a dones davant d’una entrevista laboral confirmada, augmentant la confiança i la seguretat necessàries per aconseguir el lloc de feina. El seu equip d’experts voluntaris està format per instructors d’entrevista i estilistes. Els mentors treballen amb les candidates de manera empàtica i comprensiva, imitant l’escenari de la futura entrevista de treball i ajudant-les amb les preguntes i respostes que poden sorgir. Els consells estilístics permeten a les persones participants afrontar l’entrevista de forma còmoda i satisfactòria.

Aquesta acció formativa, emmarcada en el programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”, es realitza en col·laboració amb el Gremi de Flequers de Barcelona. El curs, amb una durada total de 185 hores, es va iniciar el 23 d’abril i va finalitzar l’11 de juny, capacitant a 20 participants per a les tasques d’atenció al client en Fleca amb degustació.