L’Obra Social “la Caixa” va celebrar el passat 30 de gener, a la seu de Caixa-Fòrum de Tarragona, l’acte de renovació del conveni de col·laboració que l’Obra Social “la Caixa” té amb les 12 entitats que formen part del Grup Incorpora Tarragona, entre les quals es troba la Fundació Intermedia. Per part de l’entitat, hi van assistir la Directora General Sònia Moragrega, i la Directora Territorial i d’Àrea Joves i Col·lectiu Genèric, Maite Fortuny.

L’acte va servir, entre altres aspectes,  per a presentar la nova entitat que formarà part del programa, Projecte Home, així com per a oficialitzar el nomenament de Fundació Intermedia com a entitat coordinadora del grup Incorpora Tarragona.

El programa, que durant l’any 2018, va gestionar un total de 850 ofertes de feina i va proporcionar un total de 760 llocs de treball a la província de Tarragona, treballa per apropar a les persones amb més dificultat d’inserció al mercat laboral.

Així mateix, el Grup Incorpora Tarragona compta amb una gran implicació de les empreses del territori, que gràcies al programa disposen de serveis de preselecció de candidats i candidates, de formació a mida i d’assessorament i acompanyament en les accions de Responsabilitat Social Corporativa.

Des de la Fundació Intermedia volem agrair a l’Obra Social “la Caixa” i a les entitats que formen part del grup Incorpora Tarragona pel seu treball i implicació en la millora de l’ocupació.