El director general de Fundació Intermedia, Jordi Picas, ha firmat un conveni de col·laboració amb el programa Barcelona Social Business City. Aquest programa, creat pel Yunus Center i promogut directament pel professor Muhammad Yunus (Premi Nobel de la Pau 2006), té com a objectiu principal la promoció de l’emprenedoria i l’empresa social a les ciutat com a eina per a pal·liar les necessitats socials del territori,.

La voluntat i l’objectiu últim de la implementació del programa a Barcelona és reduir l’atur juvenil a la ciutat, mitjançant l’emprenedoria i l’empresa socials com a eines principals, amb l’impuls de diverses activitats.

La signatura d’aquest conveni permetrà a la Fundació Intermedia format part d’una gran aliança a nivell local i internacional que impulsarà i promourà  l’ emprenedoria social contra l’atur juvenil i ser referents de l’empresa social a Barcelona.