L’acte de renovació del conveni de col·laboració que l’Obra Social “la Caixa” té amb les 11 entitats que formen part del Grup Incorpora Tarragona, entre les quals es troba Fundació Intermedia, va tenir lloc el passat divendres 26 de febrer, a la seu del Caixa Fòrum de Tarragona. Per part d’Intermedia, a l’acte hi van assistir el representant legal de la Fundació, Jordi Picas i Vila, i la directora territorial d’Intermedia, Maite Fortuny.

El programa, que durant l’any 2017 va proporcionar un total de 722 llocs de feina a la província de Tarragona, treballa per apropar a les persones amb més dificultat d’inserció al mercat laboral. Així mateix, el Grup Incorpora Tarragona compta amb una gran implicació de les empreses del territori, que gràcies al programa disposen de serveis de preselecció de candidats i candidates, de formació a mida i d’assessorament i acompanyament en les accions de responsabilitat social corporativa.