La Fundació Intermedia, en representació de Suara Cooperativa, va participar el passat mes de febrer a la jornada de networking que va organitzar la Fundació Pere Tarrés, a les seves instal·lacions del carrer Carolines de Barcelona. L’objectiu de la sessió era apropar el sector sociosanitari, l’àmbit del lleure i l’àrea industrial a diferents estudiants i usuaris de la Fundació Pere Tarrés.

Des d’Intermedia es va parlar de l’activitat que desenvolupa Suara al sector de l’atenció a les persones, gestionant diversos serveis i equipaments. També es va explicar als assistents la feina que es realitza al Servei d’Atenció Domiciliària, que va adreçat a persones grans, amb diversitat funcional o infants. Des del SAD es presta atenció a persones amb dificultats per a satisfer les necessitats de la seva vida quotidiana, siguin funcionals, d’organització o de convivència.

La Fundació Intermedia va aprofitar aquesta jornada per presentar els perfils professionals que treballen en aquest servei: auxiliars de la llar, que realitzen tasques de neteja domiciliària; i personal d’atenció directa, que porten a terme l’atenció sociosanitària als domicilis.

Després de les intervencions de les tres activitats representades, els assistents a la jornada van ser entrevistats individualment, per Intermedia, Eurofirms o Fundació Pere Tarrés, segons els seus interessos laborals.

Estudiants del Certificat de Professionalitat d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials i participants d’alguns itineraris d’inserció amb interès a treballar com auxiliars de la llar van entregar el seu currículum a Intermedia. Aquestes candidatures participaran en els propers processos de selecció per a ocupar les noves vacants al Servei d’Atenció Domiciliària que gestiona Suara Cooperativa.