La Fundació Intermedia i Suara Cooperativa van participar a mitjans de novembre en la jornada de networking entre empreses i participants del Programa Làbora, organitzada en motiu de la campanya de nadal a l’edifici Media TIC de Barcelona Activa.

L’objectiu de la sessió era fomentar la contractació dels col·lectius atesos pel projecte en els sectors de major demanda durant la temporada de Nadal, fomentant així l’ocupació de persones amb dificultats d’accés al mercat de treball.

La Fundació Intermedia i Suara Cooperativa treballen conjuntament per millorar la inserció laboral de col·lectius en situació de vulnerabilitat. En el darrer any, Intermedia ha gestionat més de 700 contractacions en el Servei d’Atenció Domiciliària que gestiona Suara, potenciant la inserció laboral en els perfils professionals d’auxiliar de la llar i d’atenció directa a domicili.