La Fundació Intermedia organitza una nova acció formativa de Dependent/a de Fleca amb Degustació, en el marc dels Punts Formatius Incorpora de l’Obra Social “La Caixa”, a Barcelona.
El curs, que té per objectiu la capacitació de 20 participants per a les tasques d’atenció al client en Fleca amb degustació, contempla una durada total de 190 hores lectives, del 26 d’octubre al 18 de desembre, en horari de matins, i es realitza en col·laboració amb el Gremi de Flequers de Barcelona, qui imparteix la formació tècnica i buscarà els llocs de pràctiques entre els seus associats.
Les sessions informatives i de selecció dels participants es realitzaran els dies 10 d’octubre a les 12 h i 19 d’octubre a les 10 h, a les instal·lacions d’Intermedia a Poble Nou, carrer Àlaba, 61, 1r pis. Se sol·liciten persones amb motivació i disponibilitat per a treballar a l’ocupació.
El contingut de la formació està dividit en tres mòduls, 55 hores de competències transversals, on es treballa el context laboral, les competències clau per l’ocupabilitat, el projecte professional i la recerca de feina. Una formació tècnica de 60 hores que atorgarà el carnet de manipulador d’aliments i desenvoluparà tècniques de venda, atenció al client, acabat i presentació de peces de pa i pastes, obrador i cafeteria professional, aparadorisme, operacions de caixa i prevenció de riscos laborals. I finalment, 75 hores de pràctiques en empreses agremiades.
Es planteja com una formació a mida, totalment gratuïta, amb borsa de treball, i moltes possibilitats de contractació.
Si estàs interessat pots inscriure’t aquí.
Curs-Fleca