Fundació Intermedia convoca un nou curs de Carnisseria i Xarcuteria, en el marc dels Punts Formatius Incorpora de l’Obra Social «La Caixa» del Raval. Aquest curs és gratuït i amb borsa de treball i començarà el pròxim dia 10 d’Abril on es capacitarà a 15 alumnes per iniciar-se professionalment com a carnissers i xarcuters.

Les sessions informatives es realitzaran els propers divendres  24 i 31 de març a la seu d’Intermedia del carrer Sant Oleguer de Barcelona, on es farà un procés de selecció. Es sol·liciten perfils de participants majors de 18 anys, en condicions d’incorporar-se al mercat laboral (permís de treball en vigor), amb domini del castellà i català parlat, bona presencia, i amb una motivació i disponibilitat per treballar en l’ocupació.

El curs, amb un total de 300 h lectives, s’imparteix del 10 d’Abril al 6 de juliol, en horari de matins a les instal·lacions de la Fundació Intermèdia a Ciutat Vella-Raval (Carrer Sant Oleguer 2-4 baixos.).

El contingut de la formació està dividit en tres mòduls començant per la realització de 100 h de competències transversals, on es treballa el context laboral, les competències clau per l’ocupabilitat, el projecte professional i la recerca de feina. Després passen a la formació tècnica de 100 h, on es desenvoluparan els processos bàsics de manipulació de productes carnis i també les tasques relatives a la recepció, classificació de matèries primeres, processos d’elaboració, envasat i emmagatzematge. I, finalment, es realitzaran 100 hores de pràctiques en empreses col·laboradores com Jespac, Dia i Caprabo.

Cartell Curs Carnisseria 2017 (2)