19 abril, 2017
Intermedia, beneficiària del Programa de Garantia Juvenil per incentivar la contractació en pràctiques

Des del passat mes de novembre del 2016, la Fundació Intermedia és beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, un projecte destinat a incentivar la contractació en pràctiques de joves. El projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/213/2016.

En la seva convocatòria 2016, el programa ha suposat la contractació en pràctiques de 6 joves, beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil, durant un període de 6 mesos a jornada completa i als municipis de Barcelona, Mataró, Reus i Figueres. Amb formació i perfils professionals diferents, la subvenció esmentada ha permès la contractació de dues auxiliars administratives, per realitzar tasques de suport administratiu vinculades a programes que gestiona l’entitat; una recepcionista, per portar a terme l’atenció de la recepció i funcions administratives auxiliars; dues tècniques de suport a programes socials de la fundació; i una auxiliar de comunicació, que té assignades tasques de suport a l’àrea de comunicació de l’entitat.