El Teatre Municipal de Roses va acollir el passat divendres 23 de març la II Jornada d’Ocupació per a majors de 45 anys, que va comptar amb la participació de la Fundació Intermedia amb l’objectiu d’afavorir els processos d’inserció de persones en situació d’atur, oferir formació professionalitzadora i fomentar oportunitats. Fundació Intermedia, que va estar present al llarg de tota la jornada amb un estand propi, va poder treballar amb les persones i les empreses participants per tal d’establir ponts de col·laboració futurs.

La jornada, que se centra específicament en persones majors de 45 anys en procés de recerca de feina, forma part del Pla Estratègic en l’Àmbit del Desenvolupament Econòmic Local i l’Ocupació a l’Alt Empordà, i compta amb la col·laboració del Servei d’Ocupació de Catalunya, el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i els ajuntaments de Roses, Figueres, Castelló d’Empúries i Vilafant.