Intermedia, en el marc del Punt Formatiu Incorpora Raval, posarà en marxa una nova formació d’Auxiliar de la llar: Tasques de Neteja al Servei d’Atenció Domiciliària, que començarà el pròxim dia 20 de febrer fins al 31 de març del 2017. Un total de 150 h de formació repartides en 75 h teòriques a l’aula i 75 h de pràctiques amb Suara Cooperativa, col·laboradora en el programa, es realitzaran en els horaris de dilluns a divendres de 9.30 h. a 14.30 h. Aquesta és una modalitat de formació a mida i amb possibilitats reals de contractació.

Aquestes formacions subvencionades per l’Obra Social «La Caixa», tenen com a objectiu treballar les capacitats per a la realització de tasques de neteja pròpies del Servei d’Atenció Domiciliària i, per aquesta raó, es sol·liciten uns requisits previs per participar: el domini del castellà parlat i escrit, que els participants siguin majors de 18 anys en condicions d’incorporar-se al mercat laboral (permís de residència i treball en vigor, etc.) i amb una motivació i disponibilitat per treballar en aquesta ocupació.

Les sessions informatives i de selecció dels participants es faran els dies 8 i 15 de febrer a les 10.00 h a la seu de la Fundació Intermedia del Raval situada al carrer Sant Oleguer número 2-4, baixos de Barcelona (parada de metro Paral·lel, línies 2 i 3).

Tots els interessats/des en la formació han de portar CV i fotocòpia de DNI/NIE.

Per inscripcions o dubtes podeu contactar amb Neus Castells al telèfon 674 255 190 o a n.castells@fundaciointermedia.org.