Els alumnes del Programa JO PUC +30 +45 van participar a finals de maig en un acte de reconeixement a l’esforç i la formació professionalitzadora. L’entrega dels diplomes va ser encapçalada per la tinenta d’alcaldia Marta Mayordomo, de l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació, i també per la tinenta d’alcaldia Pilar Eslava, d’Igualtat i Drets Socials i Regidora d’Educació. L’acte va ser organitzat per l’Ajuntament del Prat de Llobregat i es va dur a terme al Centre Ribera Baixa.

Entre altres aspectes, la trobada va voler representar el reconeixement de l’esforç i la capacitat d’afrontar nous reptes professionals i formatius de tots els participants del programa. Cal destacar que s’han incorporat noves formacions, com la de Manipulació d’aliments per a Indústria i Càtering i la de Radiofreqüència. També continuen els cursos més sol·licitats com el d’Agent Polivalent en Logística i Neteja Industrial Sociosanitària. Aquest acte també ha comptat amb els i les participants que han finalitzat l’itinerari de competències socials i laborals, que també han rebut un reconeixement.

Volem agrair a les empreses i entitats la seva col·laboració i dedicació durant les formacions, ja que amb aquesta voluntat i il·lusió aporten una experiència més directe als i les participants. El Programa Jo Puc +30 +45 està adreçat a persones derivades de Serveis Socials per a la millora de la seva ocupabilitat, i està desenvolupat per la Fundació Intermedia i coordinat pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.