Les participants del curs de Cambrer/a de Pisos del Punt Formatiu Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”, a Badalona, van participar el passat 8 de març a la celebració del Dia Internacional de la Dona, reivindicant així el paper de les dones a la zona sud del municipi de Barcelona.

La jornada del dia 8 de març va convidar a tothom a participar en diverses activitats, amb l’objectiu de ressaltar el rol de les dones a la societat actual i reivindicar el benestar, la igualtat d’oportunitats en el mercat laboral i la conciliació de la vida familiar.

Durant el matí, es va dur a terme la lectura del manifest del Dia Internacional de la Dona, i les participants del programa van poder gaudir de diverses activitats, com la posada en escena del grup de teatre amateur “Amb veu de dones”, la lectura de poemes en diferents idiomes, un taller de punts de llibre i, fins i tot, un photocall per fer-se fotos.