Outlook.com, anteriorment conegut com a Hotmail, és un servei gratuït de correu electrònic basat en web operat per Microsoft.

Davant el fort creixement de Gmail, l’1 d’agost de 2012, Microsoft anuncia la futura desaparició de Hotmail, i la creació d’un nou Outlook més integrat amb les noves tecnologies.

Microsoft ha dit que Outlook.com té un “aspecte més net, menys anuncis i és menys molest” que els serveis que venia donant fins al moment. Aquesta nova plataforma, a més de permetre gestionar tot el correu electrònic des del web d’una forma més eficient, també inclourà possibilitats de connexió a Facebook o Twitter.

Destaca el tractament que fa dels arxius adjunts. Inclou QuickView, la versió gratuïta per veure i modificar documents d’Excel, Word, PowerPoint, i fins i tot vídeo de YouTube. També permet la integració amb Skype.

Els avanços més importants destacaran en camps com el correu en el núvol, que s’allotjarà a ONEDRIVE.

Aquí podrem veure un petit videotutorial de com crear un compte i utilitzar el nou Outlook.com

També pots seguir aquest tutorial del mateix Windows. Fes clic AQUI