Un grup de 14 persones del programa Jo puc +45, promogut pels Serveis Socials de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, en col·laboració amb Promoció Econòmica del mateix Ajuntament i gestionat per Fundació Intermedia, han participat en un curs d’Agent Polivalent de magatzem de 50 hores, impartit per Iftem.

La formació tècnica impartida per Iftem, tant teòrica com pràctica,  va acabar el dia 11 de març, tot i que posteriorment la majoria dels alumnes van tenir l’oportunitat de fer 50 hores més de pràctiques en empreses col·laboradores.

El dijous 14 d’abril es va fer l’acte de lliurament de diplomes de la formació i del Carnet Operador de Carretilles Elevadores (Transpaleta elèctrica, Frontal, Retràctil, Combi Trilateral i Grua Pont) a les instal·lacions de Promoció Econòmica. L’acte va ser presidit per la tinent d’alcalde i regidora d’Acció Social, Margarita Garcia, i la tinent d’alcalde i regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació, Marta Mayordomo.